Ministarstvo odbrane Republike Srbije
 
17.11.2021.

Javni konkurs za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Ministarstvu odbrane



MINISTARSTVO ODBRANE
REPUBLIKE SRBIJE
SEKTOR ZA LjUDSKE RESURSE
UPRAVA ZA OPERATIVNO-PLANSKE POSLOVE

raspisuje


 JAVNI KONKURS
 Za popunjavanje izvršilačkih radnih mesta u Ministarstvu odbrane - Sekretarijat ministarstva - Uprava za operativno-planske poslove.

                                                                                                              
 I  Organ u kome se radno mesto popunjava:

Ministarstvo odbrane - Sekretarijat Ministarstva - Uprava za operativno-planske poslove, Beograd,  ul.  Birčaninova broj 5
 
 II  Radno mesto koje se popunjava:

  1) Radno mesto za imovinsko-pravne poslove,  Odeljenje za planiranje i saradnju sa drugim organima Uprave za operativno-planske poslove Sekretarijata Ministarstva odbrane, zvanje savetnik – 1 izvršilac.
 
       Opis poslova: Obavlja poslove koji se odnose na identifikaciju, proveru vlasništva i obradu predloga za otuđenje, ostvarenje prava stvarne službenosti i davanja u zakup nepokretnosti čiji su korisnici Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije; učestvuje u pripremi mišljenja na predloge zaključka Republičke direkcije za imovinu, koji se odnose na vojne komplekse nepokretnosti, u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama Ministarstva odbrane po pitanjima iz njihovog delokruga; prati realizaciju zaključaka Vlade o nepokretnostima na teritoriji Republike Srbije i Master plana raspolaganja ovim nepokretnostima; koordinira i prati realizaciju nabavke planiranih sredstava za posebne namene, pripremu i ugovaranje, prodaju suvišnih sredstava naoružanja i opreme, u skladu sa propisima; koordinira rad organizacionih jedinica Ministarstva odbrane i Vojske Srbije radi sprovođenja postupka poverljivih nabavki, učestvuje u izradi odluka o poverljivim nabavkama iz nadležnosti ministra odbrane, priprema i dostavlja nacrte odluka i drugih akata na potpis ministru; prati planove opremanja, realizaciju nabavki naoružanja i vojne opreme i obaveštava taktičke nosioce o realizaciji planova opremanja; priprema nacrte odluka o formiranju povremenih radnih tela na nivou Ministarstva odbrane i priprema odgovore povodom zahteva organa državne uprave i lokalne samouprave, kao i predstavki pravnih i fizičkih lica upućene Ministarstvu odbrane; obavlja i druge poslove po nalogu načelnika Odeljenja za planiranje i saradnju sa drugim organima.
       Uslovi: Stečeno visoko obrazovanje iz oblasti pravnih nauka na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama,  specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu; najmanje tri godine radnog iskustva u struci; položen državni stručni ispit; kao i potrebne kompetencije za rad na radnom mestu.
 
      Mesto rada: Beograd,  Birčaninova broj 5
 
III   Faze izbornog postupka i učešće kandidata:
         
Izborni postupak sprovodi se iz više obaveznih faza u kojima se proveravaju opšte funkcionalne, posebne funkcionalne i ponašajne kompetencije i faze u kojoj se sprovodi intervju sa Konkursnom komisijom.
 
U svakoj fazi izbornog postupka vrši se vrednovanje kandidata i samo kandidat koji ispuni unapred određeno merilo za proveru određenih kompetencija u jednoj fazi izbornog postupka može da učestvuje u proveri sledećih kompetencija u istoj ili narednoj fazi izbornog postupka.
 
Kandidatima koji učestvuju u izbornom postupku prvo se proveravaju opšte funkcionalne kompetencije. U izbornom postupku za sva izvršilačka radna mesta vrši se:
 
1. Provera opštih funkcionalnih kompetencija i to:
 
*  „Organizacija i rad državnih organa RS“- proveravaće se pisano putem testa;
* „Digitalna pismenost“- proveravaće se rešavanjem zadataka praktičnim radom na računaru;
*  „Poslovna komunikacija  “- proveravaće se pisano putem simulacije  
 
Napomena: U pogledu provere opšte funkcionalne kompetencije „Digitalna pismenost“, ukoliko kandidat poseduje važeći sertifikat, potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o poznavanju rada na računaru na traženom nivou (koji podrazumeva posedovanje znanja i veština u osnovama korišćenja računara, osnovama korišćenja interneta, obradi teksta i tabela, tabelarne kalkulacije) i želi da na osnovu njega bude oslobođen testiranja kompetencije - „Digitalna pismenost“, neophodno je da uz prijavni obrazac ( uredno i u potpunosti popunjen u delu – Rad na računaru),  dostavi i traženi dokaz u originalu ili overenoj fotokopiji.
 
Konkursna komisija će na osnovu priloženog dokaza doneti odluku da li može ili ne može da prihvati dokaz koji je priložen umesto testovne provere, odnosno Konkursna komisija može odlučiti da se kandidatu ipak izvrši provera navedene kompetencije, ako uvidom  u dostavljeni dokaz ne može potpuno da oceni posedovanje ove kompetencije.
 
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru opštih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Službe za upravljanje kadrovima, www.suk.gov.rs.
 
2.  Provera posebnih  funkcionalnih kompetencija:
 
Nakon prijema izveštaja o rezultatima provere opštih funkcionalnih kompetencija, među kandidatima koji su ispunili merila za proveru opštih funkcionalnih kompetencija, vrši se provera posebnih funkcionalnih kompetencija, i to:
 
* Posebna funkcionalna kompetencija za oblast rada studijsko-analitički poslovi
(prikupljanje i obrada podataka iz različitih izvora, uključujući i sposobnost kritičkog vrednovanja i analiziranje dostupnih informacija) – proveravaće se pisano putem simulacije;
* Posebna funkcionalna kompetencija za  radno mesto – relevantni propisi i akti iz delokruga radnog mesta (Zakon o obligacionim odnosima) proveravaće se pisano putem simulacije.
* Posebna funkcionalna kompetencija za radno mesto-propisi i akti iz nadležnoati i organizacije organa (Zakon o odbrani) – proveravaće se usmeno putem simulacije.
 
Informacije o materijalima za pripremu kandidata za proveru posebnih funkcionalnih kompetencija mogu se naći na sajtu Ministarstva odbrane  www.mod.gov.rs, „Službenim listu SFRJ“ i „Službenom glasniku RS“.
 
3. Provera ponašajnih kompetencija:
 
Ponašajne kompetencije (upravljanje informacijama, upravljanje zadacima i ostvarivanje rezultata, orijentacija ka učenju i promenama, izgradnja i održavanje profesionalnih odnosa, savesnost, posvećenost i integritet) proveravaće se putem psihometrijskih testova i intervjua baziranom na kompetencijama.
 
4. Intervju sa Konkursnom komisijom i vrednovanje kandidata:
 
Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti državnih organa- proveravaće se putem intervjua sa Konkursnom  komisijom (usmeno).
 
 IV  Adresa na koju se podnosi popunjen brazac prijave za konkurs: Ministarstvo odbrane, sa naznakom: „Za javni  konkurs za popunjavanje izvršilačkog  radnog mesta za imovinsko-pravne poslove“ ili predaju neposredno na pisarnici Ministarstva odbrane, ul. Nemanjina 15, Beograd, sa naznakom &39;&39;Za javni konkurs za popunjavanje izvršilačkog  radnog mesta za imovinsko-pravne poslove &39;&39;.
 
V Lica koja  su zadužena za davanje obaveštenja o javnom konkursu: Dragana Milošević, vojni službenik, kontakt telefon:  011/3201-603. 
 
VI Opšti uslovi za zaposlenje: državljanstvo Republike Srbije; da je učesnik konkursa punoletan; da učesniku konkursa ranije nije prestajao radni odnos u državnom organu zbog teže povrede dužnosti iz radnog odnosa i da nije osuđivan na kaznu zatvora od najmanje šest meseci.
                                              
VII  Rok za podnošenje prijava na javni konkurs: Rok za podnošenje prijava je osam dana i počinje da teče narednog dana od dana oglašavanja konkursa u periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
 
VIII Prijava na javni konkurs: Prijava na javni konkurs vrši se na Obrascu prijave koji je dostupan na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima www.suk.gov.rs. i Ministarstva odbrane ili u štampanoj verziji na pisarnici Ministarstva odbrane, Nemanjina broj 15, Beograd.
 
Prilikom predaje prijave na javni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku. Šifra prijave unosi se u obrazac prijave nakon što Konkursna komisija sastavi spisak kandidata među kojima se sprovodi izborni postupak. Podnosioci prijave obaveštavaju se o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od prijema prijave, dostavljanjem navedenog podatka na način koji je u prijavi naznačen  za dostavu obaveštenja.
 
 IX Dokazi koje prilažu kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka pre intervjua sa Konkursnom komisijom: original ili overena fotokopija uverenja o državljanstvu; original ili overena fotokopija izvoda iz matične knjige rođenih; original ili overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema; original ili overena fotokopija dokaza o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima (kandidati sa položenim pravosudnim ispitom umesto dokaza o položenom državnom stručnom ispitu podnose dokaz o položenom pravosudnom ispitu); original ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti iz kojih se vidi na kojim poslovima, u kom periodu i sa kojom stručnom spremom je stečeno radno iskustvo).
Kandidati koji su uspešno prošli faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u izbornom postupku. 
Državni službenik koji se prijavljuje na javni konkurs, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih podnosi rešenje o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu u kome radi ili rešenje da je ne raspoređen.  
Svi dokazi koji se prilažu moraju biti na jeziku i pismu koji je u službenoj upotrebi državnih organa Republike Srbije, tako da se uz ispravu sastavljenu na stranom jeziku prilaže propisani overeni prevod na srpski jezik.
Svi dokazi prilažu se u originalu ili fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika (izuzetno u gradovima i opštinama u kojima nisu imenovani javni beležnici, priloženi dokazi mogu biti overeni u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.  
Kao dokaz mogu se priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine, u osnovnim sudovima, sudskim jedinicama, prijemnim kancelarijama osnovnih sudova, odnosno opštinskim upravama.
Zakonom o opštem upravnom postupku („Službeni   glasnik RS“, broj 18/16 i 95/18), između ostalog, propisano je da organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, osim ako stranke izričito izjave da će podatke pribavljati same.
Dokumenta o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija su: uverenje o državljanstvu, izvod iz matične knjige rođenih, uverenje o položenom državnom stručnom ispitu za rad u državnim organima i uverenje o položenom pravosudnom ispitu. Potrebno je da učesnik konkursa u delu *Izjava, u obrascu prijave, zaokruži na koji način želi da se pribave njegovi podaci iz službenih evidencija.
 
X Rok za podnošenje dokaza: kandidati koji su uspešno prošli prethodne faze izbornog postupka, pre intervjua sa Konkursnom komisijom pozivaju se da u roku od pet (5) radnih dana od dana prijema obaveštenja dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku.
Kandidati koji ne dostave navedene dokaze koji se prilažu u konkursnom postupku, odnosno koji na osnovu dostavljenih ili pribavljenih dokaza ne ispunjavaju uslove za zaposlenje, pismeno se obaveštavaju da su isključeni iz daljeg izbornog postupka.
Dokazi se dostavljaju na navedenu adresu Ministarstva.
 
XI Vrsta radnog odnosa: radno mesto popunjava se zasnivanjem radnog odnosa na neodređeno vreme.
 
XII Datum i mesto provere kompetencija učesnika konkursa u izbornom postupku: Sa učesnicima konkursa čije su prijave blagovremene, dopuštene, razumljive, potpune i koji ispunjavaju uslove predviđene oglasom o javnom konkursu, na osnovu podataka navedenih u obrascu prijave na konkurs, sprovešće se izborni postupak. O početku sprovođenja izbornog postupka kandidati će biti obavešteni na brojeve telefona ili e-mail adrese koje su naveli u svojim obrascima prijave.  
Provera opštih funkcionalnih, posebnih funkcionalnih i ponašajnih kompetencija će se obaviti u Službi za upravljanje kadrovima, u Palati &39;&39;Srbija&39;&39;, Novi Beograd, Ul. Bulevar Mihaila Pupina br. 2 (istočno krilo) počev od 8. decembra 2021. godine. Intervju sa Konkursnom komisijom će se obaviti u prostorijama Ministarstva odbrane. Učesnici konkursa koji su uspešeno prošli jednu fazu izbornog postupka obaveštavaju se o datumu, mestu i vremenu sprovođenja naredne faze izbornog postupka na kontakte (brojeve telefona ili e-mail adrese) koje navedu u svojim obrascima prijave.
 
Napomene:
 
Kandidati za prijem u radni odnos u Ministarstvo odbrane podležu bezbednosnoj proveri u skladu sa Zakonom o tajnosti podataka i Zakonom o Vojnobezbednosnoj agenciji i Vojnoobaveštajnoj agenciji.
Kao državni službenik na izvršilačkom radnom mestu može da se zaposli i lice koje nema položen državni stručni ispit, ali je dužno da ga položi u propisanom roku. Položen državni stručni ispit nije uslov, niti prednost za zasnivanje radnog odnosa.
Probni rad je obavezan za sve koji prvi put zasnivaju radni odnos u državnom organu.
Probni rad za radni odnos na neodređeno vreme traje šest meseci.
Državni službenik na probnom radu koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme i državni službenik koji je zasnovao radni odnos na neodređeno vreme, a koji nema položen državni stručni ispit, dužan je da položi državni stručni ispit u roku od šest meseci od dana zasnivanja radnog odnosa.
Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.
Javni konkurs se objavljuje na internet prezentaciji (www.mod.gov.rs) i oglasnoj tabli Ministarstva odbrane, na internet prezentaciji Službe za upravljanje kadrovima (www.suk.gov.rs), na portalu e-uprave, na internet prezentaciji, oglasnoj tabli i periodičnom izdanju oglasa Nacionalne službe za zapošljavanje.
 
Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.
 
 
 
 
O B A V E Š T E Nj E
 

 SPISAK KANDIDATA KOJI ISPUNjAVAJU USLOVE ZA IZBORNI POSTUPAK


Nakon održanog sastanka dana 15.12.2021. godine Konkursna komisija je nakon pregledanih prijava sastavila spisak kandidata koji ispunjavaju uslove za izborni postupak.

 
 
9j2411211i-01
9j2411211i-03
9j2411211i-04
9j2411211i-07
9j2411211i-08
9j2411211i-09
9j2411211i-10
9j2411211i-11
9j2411211i-12
9j2411211i-13
9j2411211i-14