- Sektor za ljudske resurse
- Pomoćnik ministra za ljudske resurse
- Savremena funkcija upravljanja ljudskim resursima i njeni benefiti
- Psihološka podrška
- Prijava kandidata za dobrovoljno služenje vojnog roka
- Aktuelnosti
- Uže jedinice sektora
- Pravni okvir
- Projekti
- Publikacije
- Najčešća pitanja i odgovori
- Kontakt
- Brzi linkovi
NAJČEŠĆA PITANJA - Kolektivno osiguranje zaposlenih
- Kada je započelo kolektivno osiguranje?
Da bi se isplatila osigurana suma osigurani slučaj mora nastati u osiguranom periodu, dakle od navedenih datuma na dalje. Rok za podnošenje zahteva je tri godine od nastalog osiguranog slučaja.
- Ko ima pravo na osiguranje?
- Koja je dokumentacija neophodna za podnošenje odštetnog zahteva?
- odštetni zahtev
- potvrda o zaposlenju
- pristanak za obradu podataka o ličnosti od strane lica na koje se podaci odnose
- fotokopija lične karte oštećenog ili ovlašćenog lica/korisnika osiguranja
- instrukcija za plaćanje i fotokopija kartice tekućeg računa
- izvod iz matične knjige rođenih (za maloletna lica)
- kompletna medicinska dokumentacija (kopija), podaci o mestu i vremenu kada je slučaj nastao, potpuni opis događaja, ime lekara koji ga je pregledao ili koji ga leči, nalazi lekara o vrsti telesne povrede i nastalim posledicama, kao i podaci o telesnim manama, nedostacima i bolestima koje je korisnik osiguranja eventualno imao pre nastanka nesrećnog slučaja (RTG snimci dostavljaju se na uvid ukoliko su relevantni za doživljeni slučaj)
- izveštaj o povredi na radu, ukoliko je povreda nastupila na radu (obrazac je propisan Pravilnikom o sadržaju i načinu izdavanja obrazaca izveštaja o povredi na radu i profesionalnom oboljenju („Službeni glasnik Republike Srbije“, broj 72/2006, 84/2006-ispr.,4/2016, 106/2018 i 14/2019)
- izveštaj policije, potvrda o smrti, izvod iz matične knjige umrlih (u slučaju smrti usled nesrećnog slučaja).
Za podnošenje odštetnog zahteva za slučaj teže bolesti i hirurških intervencija neohodno je priložiti sledeće:
- odštetni zahtev
- potvrda o zaposlenju
- pristanak za obradu podataka o ličnosti od strane lica na koje se podaci odnose
- fotokopija lične karte korisnika osiguranja
- instrukcija za plaćanje
- fotokopija kartice tekućeg računa
- kompletna relevantna medicinska dokumentacija iz koje se nesporno mogu utvrditi činjenice (dijagnoza lekara odgovarajuće specijalnosti)
- ostala zdravstvena dokumentacija iz koje se ocenjuje okolnost da prijavljena teža bolest nije nastupila pre sticanja svojstva osiguranika.
- Kako se podnosi odštetni zahtev?
Organizaciona jedinica Odštetni zahtev s spiskom prateće dokumentacije, uz popunjen i potpisan Pristanak za obradu podataka o ličnosti i Potvrdu o zaposlenju, dostavlja Upravi za tradiciju, standard i veterane, koja u Odštetnom zahtevu unosi podatke o broju polise, te svu dokumentaciju dostavlja „AMS Osiguranju“. Datum dostavljanja kompletne dokumentacije „AMS Osiguranju“smatra se danom prijave štete.
- Koji je rok za rešavanje po odštetnom zahtevu?
- Imaju li potpisnici osiguranja pravo na žalbu po rešenju u vezi odštetnog zahteva?
- Sektor za ljudske resurse
- Pomoćnik ministra za ljudske resurse
- Savremena funkcija upravljanja ljudskim resursima i njeni benefiti
- Psihološka podrška
- Prijava kandidata za dobrovoljno služenje vojnog roka
- Aktuelnosti
- Uže jedinice sektora
- Pravni okvir
- Projekti
- Publikacije
- Najčešća pitanja i odgovori
- Kontakt
- Brzi linkovi