Оглас ради давања у закуп пословног простора путем прикупљања писмених понуда
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ
УПРАВА ЗА ИНФРАСТРУКТУРУ
Београд, Немањина бр. 15
МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ
УПРАВА ЗА ИНФРАСТРУКТУРУ
Београд, Немањина бр. 15
На основу закључака Владе Републике Србије 05 број 361-12747/2014 од 22. октобра 2014. и 05 број 361-7763/2018-1 од 28. августа 2018. године, а у вези са чланом 6. став 2. и чланом 12. став 1. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС”, бр. 16/18 и 79/23), Комисија Министарства одбране Управе за инфраструктуру расписује
ОГЛАС
РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПУТЕМ ПРИКУПЉАЊА ПИСМЕНИХ ПОНУДА
РАДИ ДАВАЊА У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА ПУТЕМ ПРИКУПЉАЊА ПИСМЕНИХ ПОНУДА
I ПРЕДМЕТ ДАВАЊА У ЗАКУП
ПРЕГЛЕД ПОСЛОВНИХ ПРОСТОР
ПРВО ОГЛАШАВАЊЕ | ||||||
Ред. број | MEСТО | АДРЕСА ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА | ПОВРШИНА И НАМЕНА |
ПОЧЕТНА ЦЕНА (дин/m2) |
УКУПАН ИЗНОС ПОЧЕТНЕ ЦЕНЕ (месечно/дин) |
ДАТУМ И ВРЕМЕ РАЗГЛЕДАЊА |
1. | БЕОГРАД | ВИНОГРАДСКИ ВЕНАЦ 23/Л2 | 203,00 m2 локал |
702,00 | 142.506,00 | 8. 4. 2024. 13.00–13.30 |
2. | БЕОГРАД | ЈАСЕНОВА 16/Л1 | 30,00 m2 локал |
702,00 | 21.060,00 | 9. 4. 2024. 09.00–09.30 |
3. | НОВИ БЕОГРАД | МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 23 | 17,00 m2 локал |
702,00 | 11.934,00 | 10. 4. 2024. 13.00–13.30 |
4. | НОВИ БЕОГРАД | МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 31А/ЛК1 |
9,38 m2 локал – киоск |
702,00 | 6.585,00 | 11. 4. 2024. 13.00–13.30 |
5. | НОВИ БЕОГРАД | МАРКА ЧЕЛЕБОНОВИЋА 35/Л2 |
13,08 m2 локал |
702,00 | 9.182,00 | 11. 4. 2024 13.30–14.00 |
6. | НОВИ БЕОГРАД |
НЕХРУОВА 59/Л4 | 112,21 m2 локал са магацином Л = 49,75 m2 М = 62,46 m2 |
Л = 931,00 М = 559,00 |
81.232,00 | 12. 4. 2024. 13.00–13.30 |
7. | НОВИ БЕОГРАД | НЕХРУОВА 87/М3 | 103,00 m2 магацин |
559,00 | 57.577,00 | 12. 4. 2024. 14.00–14.30 |
8. | НОВИ БЕОГРАД | ПЕЂЕ МИЛОСАВЉЕВИЋА 14 | 16,12 m2 локал |
702,00 | 11.316,00 | 10. 4. 2024. 14.00–14.30 |
9. | ЗЕМУН | ЦАРА ДУШАНА 121/1/Л1 | 51,39 m2 локал |
931,00 | 47.844,00 | 9. 4. 2024. 13.00–13.30 |
10 | ЗЕМУН | ЦАРА ДУШАНА 121/1/Л3 | 113,36 m2 локал |
931,00 | 105.538,00 | 9. 4. 2024. 13.30–14.00 |
Пословни простор даје се у закуп у постојећем – „виђеном” стању без права закупца на накнадне рекламације.
Пословни простор биће дат у закуп по спроведеном поступку прикупљања писмених понуда најповољнијем понуђачу, који ће бити изабран на основу висине понуђене закупнине, уколико испуњава и друге услове из огласа.
Пословни простор даје се у закуп на неодређено време.
Пословни простор који се састоји од локала и магацина даје се у закуп као целина.
III УСЛОВИ ПРИЈАВЉИВАЊА
Право учешћа имају сва физичка и правна лица која уплате депозит у висини од 10.000,00 динара за сваки пословни простор за који конкуришу, a која испуњавају услове из огласа.
Понуде се достављају искључиво поштом за сваки пословни простор појединачно, закључно са 19. 4. 2024, који је последњи дозвољени датум поштанске овере.
Уредна и потпуна писмена понуда мора да садржи:
а) све податке о подносиоцу понуде, и то:
– за ФИЗИЧКА ЛИЦА – име и презиме, адресу пребивалишта, фотокопију личне карте или очитану личну карту, јединствени матични број грађана и контакт телефон;
– за ПРЕДУЗЕТНИКЕ – име и презиме, адресу пребивалишта, фотокопију личне карте или очитану личну карту, јединствени матични број грађана, назив радње, извод из регистра привредних субјеката или потврду да је предузетник уписан у одговарајући регистар, све не старије од 30 (тридесет) дана, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке код које има рачун, потврду по пореском идентификационом броју, као и контакт телефон;
– за ПРАВНА ЛИЦА – назив и седиште, оригинални извод о регистрацији привредног субјекта, не старији од 30 (тридесет) дана, копију уговора о отварању и вођењу рачуна код пословне банке код које има рачун, копију решења о додељеном пореском идентификационом броју, име и презиме лица овлашћеног за заступање (директор), његов потпис и печат, са овереним картоном депонованих потписа, као и контакт телефон;
б) врсту делатности коју би понуђач обављао у пословном простору;
в) висину укупног износа закупнине коју понуђач нуди за закуп пословног простора на месечном нивоу, фиксно изражену у динарима;
г) доказ о уплати депозита у висини од 10.000,00 динара;
д) назив пословне банке и број рачуна за враћање депозита.
Непотпуне и неблаговремене понуде неће бити разматране.
Понуда у којој је висина закупнине дата описно неће се разматрати.
Полагање депозита врши се уплатом на рачун 840-833804-55, сврха уплате – депозит за спровођење поступка располагања војном и другом државном имовином, позив на број – 1590420244383, прималац – Републичка дирекција за имовину Републике Србије, Краља Милана бр. 16, Београд.
Понуде се, уз доказ о уплати депозита, достављају на адресу: Министарство одбране Управа за инфраструктуру, 11000 Београд, Немањина бр. 15, препорученом пошиљком у затвореној коверти на којој је јасно назначено „Понуда за закуп пословног простора под редним бројем __ (навести редни број пословног простора), са напоменом НЕ ОТВАРАЈ”.
IV ИЗБОР НАЈПОВОЉНИЈЕГ ПОНУЂАЧА
Поступак отварања писмених понуда спровешће се комисијски 29. 4. 2024. у 10 часова у просторијама Министарства одбране Управе за инфраструктуру, Милентија Поповића бр. 23–25, Нови Београд.
Критеријум за избор најповољнијег понуђача је висина понуђене закупнине, као и да испуњава остале услове из огласа.
Комисија утврђује редослед важећих понуда.
Уколико на оглас пристигне једна понуда, иста ће се узети у разматрање уколико је потпуна и благовремена.
У случају да два или више понуђача понуде исти износ закупнине, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исти износ закупнине да у року од 3 (три) дана од дана пријема позива доставе нове писмене затворене понуде са увећаним износом закупнине у односу на претходно дате понуде, а које ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача.
Уколико понуђачи из претходног става у року од 3 (три) дана не доставе нову понуду, односно ако доставе нову понуду са истоветном закупнином, Комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.
Учеснике огласа Министарство одбране Управа за инфраструктуру обавестиће писмено о избору најповољније понуде у року од 8 (осам) дана од дана доношења одлуке надлежног органа о избору најповољнијег понуђача.
Уколико понуђач чија је понуда проглашена најповољнијом у року од 8 (осам) дана од дана пријема позива за закључење уговора не потпише уговор, сматраће се да је одустао од закупа, а на закључење уговора биће позван следећи најповољнији понуђач.
Најповољнији понуђач регулисаће међусобна права и обавезе са Републичком дирекцијом за имовину Републике Србије и Министарством одбране уговором у закупу на неодређено време.
Приликом закључења уговора о закупу пословног простора најповољнији понуђач је у обавези да на име аванса уплати износ три месечне закупнине, а што представља услов за закључење уговора.
У уговору о закупу пословног простора обавезно је унети одредбу да закуподавац може једнострано отказати уговор и уколико је предмет закупа потребан државном органу или организацији односно установи, агенцији чији је оснивач Република Србија.
У случају да понуђач не буде изабран као најповољнији, депозит се враћа у року од 20 (двадесет) радних дана од дана доношења одлуке о избору најповољнијег понуђача, а у случају да најповољнији понуђач одустане од закључења уговора, уплаћени депозит неће бити враћен.
Све потребне информације могу се добити у Министарству одбране Управи за инфраструктуру за време трајања огласа од 12.00 до 15.00 часова. Особа за контакт је војни службеник Верица Ђошић, број телефона 064/8329-101.