Министарство одбране Републике Србије
 
17.11.2021.

Јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Министарству одбране



МИНИСТАРСТВО ОДБРАНЕ
РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ
СЕКТОР ЗА ЉУДСКЕ РЕСУРСЕ
УПРАВА ЗА ОПЕРАТИВНО-ПЛАНСКЕ ПОСЛОВЕ

расписује

 ЈАВНИ КОНКУРС
 За попуњавање извршилачких радних места у Министарству одбране - Секретаријат министарства - Управа за оперативно-планске послове.

                                                                                                              
 I  Орган у коме се радно место попуњава:

Министарство одбране - Секретаријат Министарства - Управа за оперативно-планске послове, Београд,  ул.  Бирчанинова број 5
 
 II  Радно место које се попуњава:

  1) Радно место за имовинско-правне послове,  Одељење за планирање и сарадњу са другим органима Управе за оперативно-планске послове Секретаријата Министарства одбране, звање саветник – 1 извршилац.
 
       Опис послова: Обавља послове који се односе на идентификацију, проверу власништва и обраду предлога за отуђење, остварење права стварне службености и давања у закуп непокретности чији су корисници Министарство одбране и Војска Србије; учествује у припреми мишљења на предлоге закључка Републичке дирекције за имовину, који се односе на војне комплексе непокретности, у сарадњи са другим организационим јединицама Министарства одбране по питањима из њиховог делокруга; прати реализацију закључака Владе о непокретностима на територији Републике Србије и Мастер плана располагања овим непокретностима; координира и прати реализацију набавке планираних средстава за посебне намене, припрему и уговарање, продају сувишних средстава наоружања и опреме, у складу са прописима; координира рад организационих јединица Министарства одбране и Војске Србије ради спровођења поступка поверљивих набавки, учествује у изради одлука о поверљивим набавкама из надлежности министра одбране, припрема и доставља нацрте одлука и других аката на потпис министру; прати планове опремања, реализацију набавки наоружања и војне опреме и обавештава тактичке носиоце о реализацији планова опремања; припрема нацрте одлука о формирању повремених радних тела на нивоу Министарства одбране и припрема одговоре поводом захтева органа државне управе и локалне самоуправе, као и представки правних и физичких лица упућене Министарству одбране; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења за планирање и сарадњу са другим органима.
       Услови: Стечено високо образовање из области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама,  специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање три године радног искуства у струци; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
 
      Место рада: Београд,  Бирчанинова број 5
 
III   Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
         
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са Конкурсном комисијом.
 
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следећих компетенција у истој или наредној фази изборног поступка.
 
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције. У изборном поступку за сва извршилачка радна места врши се:
 
1. Провера општих функционалних компетенција и то:
 
*  „Организација и рад државних органа РС“- провераваће се писано путем теста;
* „Дигитална писменост“- провераваће се решавањем задатака практичним радом на рачунару;
*  „Пословна комуникација  “- провераваће се писано путем симулације  
 
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, уколико кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару на траженом нивоу (који подразумева поседовање знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације) и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције - „Дигитална писменост“, неопходно је да уз пријавни образац ( уредно и у потпуности попуњен у делу – Рад на рачунару),  достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
 
Конкурсна комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере, односно Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату ипак изврши провера наведене компетенције, ако увидом  у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
 
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
 
2.  Провера посебних  функционалних компетенција:
 
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
 
* Посебна функционална компетенција за област рада студијско-аналитички послови
(прикупљање и обрада података из различитих извора, укључујући и способност критичког вредновања и анализирање доступних информација) – провераваће се писано путем симулације;
* Посебна функционална компетенција за  радно место – релевантни прописи и акти из делокруга радног места (Закон о облигационим односима) – провераваће се писано путем симулације.
* Посебна функционална компетенција за радно место-прописи и акти из надлежноати и организације органа (Закон о одбрани) – провераваће се усмено путем симулације.
 
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Министарства одбране  www.mod.gov.rs, „Службеним листу СФРЈ“ и „Службеном гласнику РС“.
 
3. Провера понашајних компетенција:
 
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
 
4. Интервју са Конкурсном комисијом и вредновање кандидата:
 
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа- провераваће се путем интервјуа са Конкурсном  комисијом (усмено).
 
 IV  Aдреса на коју се подноси попуњен бразац пријаве за конкурс: Министарство одбране, са назнаком: „За јавни  конкурс за попуњавање извршилачког  радног места за имовинско-правне послове“ или предају непосредно на писарници Министарства одбране, ул. Немањина 15, Београд, са назнаком ''За јавни конкурс за попуњавање извршилачког  радног места за имовинско-правне послове ''.
 
V Лица која  су задужена за давање обавештења о јавном конкурсу: Драгана Милошевић, војни службеник, контакт телефон:  011/3201-603. 
 
VI Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
                                              
VII  Рок за подношење пријава на јавни конкурс: Рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
 
VIII Пријава на јавни конкурс: Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs. и Министарства одбране или у штампаној верзији на писарници Министарства одбране, Немањина број 15, Београд.
 
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве обавештавају се о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначен  за доставу обавештења.
 
 IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у изборном поступку. 
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је не распоређен.  
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверени превод на српски језик.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, односно општинским управама.  
Као доказ могу се приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године, у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама.
Законом о општем управном поступку („Службени   гласник РС“, број 18/16 и 95/18), између осталог, прописано је да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странке изричито изјаве да ће податке прибављати саме.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и уверење о положеном правосудном испиту. Потребно је да учесник конкурса у делу *Изјава, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
 
X Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет (5) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Министарства.
 
XI Врста радног односа: радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време.
 
XII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, спровешће се изборни поступак. О почетку спровођења изборног поступка кандидати ће бити обавештени на бројеве телефона или е-mail адресе које су навели у својим обрасцима пријаве.  
Провера општих функционалних, посебних функционалних и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати ''Србија'', Нови Београд, Ул. Булевар Михаила Пупина бр. 2 (источно крило) почев од 8. децембра 2021. године. Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства одбране. Учесници конкурса који су успешено прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или е-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
 
Напомене:
 
Кандидати за пријем у радни однос у Министарство одбране подлежу безбедносној провери у складу са Законом о тајности података и Законом о Војнобезбедносној агенцији и Војнообавештајној агенцији.
Као државни службеник на извршилачком радном месту може да се запосли и лице које нема положен државни стручни испит, али је дужно да га положи у прописаном року. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа.
Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу.
Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, дужан је да положи државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс се објављује на интернет презентацији (www.mod.gov.rs) и огласној табли Министарства одбране, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs), на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
 
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
     
 
О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
 
 СПИСАК КАНДИДАТА КОЈИ ИСПУЊАВАЈУ УСЛОВЕ ЗА ИЗБОРНИ ПОСТУПАК

Након одржаног састанка дана 15.12.2021. године Конкурсна комисија је након прегледаних пријава саставила списак кандидата који испуњавају услове за изборни поступак.

   
9j2411211i-01
9j2411211i-03
9j2411211i-04
9j2411211i-07
9j2411211i-08
9j2411211i-09
9j2411211i-10
9j2411211i-11
9j2411211i-12
9j2411211i-13
9j2411211i-14