Интерни конкурс за попуњавање положаја: помоћник министра одбране за људске ресурсе
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ВЛАДА
|
На основу члана 68. став 1. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17 и 95/18), члана 4. ст. 1. и 2., а у вези са чл. 5. ст. 1. и 4., чл. 6. и 7. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19), Служба за управљање кадровима оглашава
ИНТЕРНИ КОНКУРС ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА
Орган у коме се попуњава положаj:
Министарство одбране, Београд
Положај који се попуњава:
Помоћник министра одбране за људске ресурсе – руководилац Сектора за људске ресурсе у Министарству одбране - положај у трећој групи
Опис послова: Руководи Сектором за људске ресурсе, планира рад ужих унутрашњих јединица, даје стручна упутства, координира и надзире њихов рад; представља Сектор и сарађује са организационим јединицама Министарства одбране и државним органима; учествује у раду Колегијума министра одбране и информише Колегијум о раду Сектора; председава Колегијумом помоћника министра и састанцима Сектора и информише руководиоце организационих јединица Сектора о закључцима са Колегијума министра одбране; доноси месечне и годишње планове рада Сектора; обавља и друге послове по налогу министра одбране.
Услови: стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјaлистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање девет година радног искуства у струци, или седам година радног искуства у струци од којих најмање две године на руководећим радним местима или пет година радног искуства на руководећим радним местима; као и потребне компетенције за рад на радном месту; држављанство Републике Србије; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
У изборном поступку проверавају се:
* Опште функционалне компетенције и то:
• Организација и рад државних органа РС – провера ће се вршити путем теста.
• Дигитална писменост - провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ о знању рада на рачунару.
• Пословна комуникација – провера ће се вршити путем теста.
* Посебне функционалне компетенције за област рада и то:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (општи, стратегијски и финансијски менаџмент) – провера ће се вршити путем усмене симулације.
2. Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања људским ресурсима (области управљања људским ресурсима: анализу посла, кадровско планирање, регрутацију, селекцију) – провера ће се вршити путем усмене симулације.
*Посебне функционалне компетенције за радно место и то:
3. Посебне функционалне компетенције за радно место - прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о одбрани; Закон о Војсци Србије; Закона о војној, радној и материјалној обавези; Закон о цивилној служби; Закон о употреби Војске Србије и других снага одбране у мултинационалним операцијама ван граница Републике Србије; Правило службе Војске Србије) – провера ће се вршити путем усмене симулације.
- Понашајне компетенције (Управљање информацијама; Управљање задацима и остваривање резултата; Оријентација ка учењу и променама; Изградња и одржавање професионалних односа; Савесност, посвећеност и интегритет; Управљање људским ресурсима; Стратешко управљање) провера ће се вршити путем психометријских тестова, узорка понашања и интервјуа базираном на компетенцијама.
- Интервју са конкурсном комисијом (процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа).
Трајање рада на положају и место рада: рад на положају траје пет година, а место рада је Београд, ул. Немањина бр. 15.
Рок за подношење пријаве на конкурс: 8 дана. Рок почиње да тече наредног дана од дана када је интерни конкурс оглашен.
Рок почиње да тече од 20.11.2020. године и истиче 27.11.2020. године.
Садржина пријаве на конкурс: пријава на конкурс садржи: податке о конкурсу; личне податке; адресу становања; телефон, електронску адресу; образовање, стручне и друге испите подносиоца пријаве који су услов за заснивање радног односа; податак о знању рада на рачунару; додатне едукације; радно искуство; право учешћа на интерном конкурсу; посебне услове; посебне изјаве од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима. Пријава на конкурс мора бити својеручно потписана.
Право учешћа на интерном конкурсу: право да учествују на интерном конкурсу имају само државни службеници из органа државне управе и служби Владе за које је по основу вредновања радне успешности утврђено да су у последња два узастопна вредновања радне успешности превазишли очекивања, као и државни службеници који су већ на положају, којима је протекло време на које су постављени, који су поднели оставку на положај или којима је положај укинут, ако су похађали програм обуке у складу са чланом 45. став 4. Закона о државним службеницима.
Пријава на интерни конкурс може се поднети путем поште или непосредно на адресу наведену у тексту огласа.
Пријава на интерни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима или у штампаној верзији на писарници Службе за управљање кадровима, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2.
Приликом предаје пријаве на интерни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Докази који се прилажу уз образац пријаве су: писани доказ о знању рада на рачунару.
Кандидати који уз образац пријаве доставе писани доказ о знању рада на рачунару биће ослобођени провере компетенције „Дигитална писменост“ сем уколико комисија одлучи да се приложени доказ не може прихватити као доказ којим се кандидат ослобађа од провере опште компетенције „Дигитална писменост“.
Остали докази које прилажу само кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: диплома о стручној спреми; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (лица са положеним правосудним испитом уместо уверења о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима достављају уверење о положеном правосудном испиту); исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство); исправе којима се доказује право учешћа на интерном конкурсу (решење о радној успешности којим је утврђено да су у последња два узаступна вредновања радне успешности превазишли очекивања, или решење о постављењу на положај, или решење о престанку рада на положају, да су похађали програм обуке из члана 45. став 4. Закона о државним службеницима).
Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом биће позвани да, у року од пет радних дана од дана пријема обавештења, доставе остале доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на наведену адресу Службе за управљање кадровима.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/2016) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Потребно је да учесник конкурса, у обрасцу пријаве на конкурс наведе за коју се од предвиђених могућности опредељује, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.
Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Адреса на коју се подносе пријаве за конкурс: Влада, Служба за управљање кадровима, 11070 Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2, са назнаком „За интерни конкурс - попуњавање положаја (навести назив положаја за који се подноси пријава)”.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу, у периоду од 10–12 часова: Обрен Чавић, тел. 011/31-30-901, Служба за управљање кадровима.
Датум оглашавања: 19.11.2020. године.
Напомена:
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Овај оглас објављује се на интернет презентацији и oгласној табли Министарства одбране и на интернет презентацији и oгласној табли Службе за управљање кадровима.
Термини који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду подразумевају природни мушки и женски род лица на које се односе.